Thursday, November 24, 2016

Billige kalendergaver

Kalendergaver kan være en dyr udgift - især hvis man har mere end et barn. Som jeg skrev i et tidligere indlæg, plejer jeg i løbet af året at købe små gaver, som jeg så kan putte i pakkekalenderen.

I år har jeg ikke fået købt nok, men heldigvis er der mange gode muligheder for fine og billige gaver. Der er så mange loppebutikker efterhånden, at det er let at finde gode tilbud der.

Jeg har f.eks. købt to søde pixi-bøger for 10 kr. Så er der til 2 dage. Jeg har også købt nogle chokoladesnemænd 6-8 stk. for 10 kr. De kan også spredes lidt ud over nogle dage (selvfølgelig ikke lige efter hinanden ;) Eller en pakke bobletyggegummi til 5 kr. Et ark glansbilleder fra loppemarked til 5 kr. Et uåbnet "saml-dine-egne-stof-engle" sæt til 7 kr. fundet i genbrugsbutik.

Faktisk kommer de fleste af årets kalendergaver til at koste mellem 5-10 kr. Så det samlede budget bliver ca. 200 kr. Det er okay, når man kun har et barn, havde jeg flere, ville jeg helt sikkert vælge den gratis pakkekalender. Hvilket jeg nok gør næste år alligevel, bare fordi det lyder så hyggeligt :)

No comments:

Post a Comment